ايران لنگرگاه ثبات در منطقه است
تاريخ : 14 / 6 / 1392برچسب:ارتش,پدافندهوایی,بسیج ارتش, | 16:6 | نویسنده : بسیجیان ارتش

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

 پایگاه مردمی ارتش امير سرتيپ فرزاد اسماعيلي، فرمانده قرارگاه پدافند هوايي خاتم الانبياء (ص) گفت: ايران كشوري بزرگ، قدرتمند، مستقل، با هويت و تمدن تاريخي است كه در معادلات سياسي جهان اثرگذار و لنگرگاه ثبات در منطقه است.

مراسم سالروز تشكيل قرارگاه پدافند هوايي خاتم الانبياء (ص)  با حضور وابستگان نظامي كشورهاي خارجي مقيم ايران و جمعي از فرماندهان و روحانيون اين قرارگاه برگزار شد.

به گزارش  پایگاه مردمی ارتش به نقل از  روبط عمومي قرارگاه پدافند هوايي خاتم الانبياء (ص)، امير سرتيپ فرزاد اسماعيلي، فرمانده قرارگاه پدافند هوايي خاتم الانبياء (ص) در اين مراسم گفت:  ايران كشوري بزرگ، قدرتمند، مستقل، با هويت و تمدن تاريخي است كه در معادلات سياسي جهان اثرگذار و لنگرگاه ثبات در منطقه است.

امير اسماعيلي، مشي راهبردي ايران اسلامي در موضوع امنيت جهاني را ايجاد اعتمادِ متقابل و تعامل سازنده با كشورهاي منطقه و جهان، به غير از رژيم اشغالگر جعلي و غاصب قدس در كليه زمينه ها، به ويژه ديپلماسيِ دفاعي بر پايه احترام متقابل، منافع مشترك و مواضعِ برابر دانست و افزود: بر اين اساس زمينه ارتقاي امنيت ملي، صلح و ثبات منطقه اي و جهاني فراهم مي شود.

امير اسماعيلي افزود: نيروهاي مسلح جمهوري اسلامي ايران در دفاع از تماميتِ ارضي و صيانت از حريم مرزهاي زميني، هوا فضايي و درياييِ خود، با عزت و اقتدار و با هوشياريِ لازم، آمادگي پاسخگويي موثر به تهديدات را داشته، و تامين كننده امنيت ملي، امنيت عمومي و گسترش صلح و ثبات در منطقه است.

وي اضافه كرد: امروز نيروهاي مسلح جمهوري اسلامي ايران، براي تامين تسليحات مورد نياز خود، به هيچ قدرتِ خارجي، وابسته نيست، بلكه به بركتِ تحميلِ تحريم هاي ناجوانمردانه، جوانان و دانشمندان ايراني فرصتي يافتند تا با اعتمادِ به نفس و اتكا به خود قادر به طراحي ، توليد و تأمينِ بومي نيازمندي هاي دفاعي كشور، با آخرين فناوري ها و استانداردهاي روز دنيا، متناسب با تهديدات جديد باشند.

وي  همچنين گفت: امروز در حوزه پدافند هوايي، در بخش طراحي و توليدِ انواع رادارهاي فعال و غير فعال، انواع حساسه هاي جمع آوري اطلاعات، سامانه ارتباطي و فرماندهي و كنترل، انواع سامانه هاي زمين به هواي توپخانه اي و موشكي، جهت مقابله با انواع تهديدات، به خودكفايي رسيده ايم.

امير سرتيپ اسماعيلي در ادامه خطاب به وابستگانِ نظامي مقيم ايران، ابراز اميدواري كرد كه آنها به عنوان سفيران و نمايندگانِ آزاده و صادقِ كشورهاي متبوع خود، در تلاشِ سازنده در برقراري صلح، آرامش جهاني و توسعه و تعميق روابط و مناسبات دوستانه و انساني گام بردارند.

 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا